fredag 23 november 2012

Telefonrackel

Nåja....
Alla dagar behöver inte börja i ljusblått.

Känns som om jag har bara gjort sånt som är mindre kul på morgonen. Onödiga saker som vi inte alls skulle behöva göra, nå men nu när jag är mitt i det kan jag ju göra mej själv glad och skriva av mej  lite på bloggen.

De där som jag har sysslat med på morgonen är:
Ringa på Kenneths vårdcetral för att beställa tid för att bli uppringd på. Han ligger fortfarande i ´feber sedan han fick Cortisonsprutan i armbågen för några dagar sedan.... Onsdag kanske. Måste ju fråga om det ska vara så eller om han åkt på någon allergisk reaktion.
Ringa min egen vårdcentral och beställa tid för att bli uppringd på. Eftersom min chaufför ligger i feber så kommer jag inte till mitt läkarbesök idag så det måste avbeställas och få en ny tid.

Dessutom så har hemtelefonen slutat fungera.
Har gjort alla dessa omkopplingar som ska göras innan men kan slutföra en felanmälan på internet. Ja men som om det inte var nog med det så slutade internet att fungera mitt i felanmälan. Hade du pratat med mej då hade jag antagligen bara morrat.
Få se Då!!!!! Hur gör jag nu för att komma åt numret till Telia?

Just det 90 200.
Medan jag satt och svarade på frågor i mobilen med att trycka en 1:a eller en 3:a, så kom internet i gång.
Hehe.
Nu har jag felanmält både på telefon och via internet.

Så nu sitter jag och väntar på att vårdcentraler ska ringa upp. Så då är man ju förpassad till stolen i hallen. Enda stället som man kan vara säker på att ha mobil-kontakt med omvärlden på.

För övrigt så är det regn och blött ute.
Jag varvar julpyssel med koftstickning. Har köpt te som luktar och smakar glögg.
På torsdag nästa vecka har jag tänkt att samla ett gäng trevliga människor och dricka glögg och tillverka kransar i byagården. Vi gjorde det i fjol å hade då vansinningt trevligt. Finns du i trakterna av Boden på Torsdag så kom du också.
Några bilder från ifjol


Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar