onsdag 21 november 2012

Min present

Jösses jag har ju glömt berätta om en present som jag fått.

Jag har för länge sedan sagt åt min goa vän Inga-Lill att jag ville ha en väska av mattrasor. Virkad alltså. Hon satte på den selektiva hörseln och ignorerade mej.
Nå men det må hon göra som hon vill men jag ville ändå ha en sån där virkad väska.
Så då provade jag sända ut en förfrågan till kompisen Ullis....
Bingo.
Fick den i går. Den är gjord i nåt som känns som trasor av en T-shirt. Helt underbar i handen. Rymmer så där alldeles lagom mycket.
Här har ni länken till Ullis blogg, med bild på "min" väska.

http://ullismara.blogspot.se/

Ha det bra alla


1 kommentar:

  1. Vilken fin väska!
    Snart är det jul! Vi ska baka pepparkakor och lussebullar nästa helg, och göra julgodis :)

    Kram//E³

    SvaraRadera