torsdag 17 december 2015

Datorn uppdaterar vid fel tillfällen tycker jag.

Jahaja.
Här sitter jag nu en timme senare och har fortfarande inte börjat skriva.
Skrivklådan jag kände starkt av där för en timme sedan har kraftfullt klingat av.
När Datorn bestämmer att det är dags att uppgradera just när jag vill sätta igång att skriva.
Suck, nå men det är ju bara att vänta då, till det är färdigt.

Under tiden hann jag med att plocka fram lite materiel. Blir till att göra ett armband idag, tror jag.


Viktväktarna igår..... Som jag trodde hade jag gått upp 6 hekto. Så nu är det bara fokusera. 
Kommer att bli bra det här. Lite dikeskörning får man räkna med ibland tycker jag. I alla fall om man är mej.
Både surströmmingskalaset på Tjejträffen, gofikat hos Doris och Gunnar och julbordet på Kanis var värt det. 
Men det var det, nu blir det bra kurs och smart mat.


Kan ni förstå att jag laddat upp den stora systemkameran så det blir lite bilder tagna. Den är himla skojig att fota med. Det är ju inte direkt så att jag går omkring med den i fickan, men den är rolig att ta bilder med. 

Men tala om att jag blev snopen igår, plötsligt ser jag att det som jag tror är en enochenhalvliters flaska är ju inte det. Känner mej lite förd bakom ljuset. Har nog trott att alla flaskor i den här storleken rymmer samma mängd. Men se inte det..


Så ja nu har jag fått skriva lite. Nu ska jag ta tag i dagen. 
Slå in två julklappar, göra ett armband, ringa en vän och höra om vi ska göra middag tillsammans.
Kanske jag rent av ska skotta idag. Man pratar om att det ska bli snö. Skulle verkligen behöva röra på mej och få lite frisk luft känner jag. 

Nå men först en påtår och ett glas med limevatten.

Ha det gott.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar