torsdag 10 december 2015

Alla dessa kontakter hit och dit.

Idag blir det ett kort inlägg, känner jag.

Känns som om jag har massor jag vill ska hända just idag, inte bara sitta vid datorn.

Hittills så har dagen bestått av att ringa massa samtal som handlar om Jimmy.
Visserligen bara bra samtal men likafullt är det jobbigt att göra, dessutom som vanligt blev det ju inte mindre för mej att gör.
Flera av  samtalen leder till minst ett nytt samtal, eller så någonstans det ska beställas blanketter ifrån, eller  andra kontakter som ska ske men på annat sätt.

Gudarns va less jag blir.

Måste ringa till Jimmy på förmiddagen. På eftermiddagen ska han få cellgifter så då är han på resande fot.

Ja då var det ju det där men bilder och kameran som har gått och dött:
Annars hade ni fått se en bild på den fina boken som man kunde köpa på Coop i veckan för en krona.

Måste prova googla.
Kommer strax.


Gick ju bara fint att hitta en bild på boken. 
Det är en sån där bok med matta, gula sidor och helt underbara gammeldags bilder. Men alltså vilken härlig bok att bläddra i. Jag får väl se om jag tycker den är lika skojig att läsa. Annars fortsätter jag väl att bara bläddra och titta på bilderna.

Nä men nu ska jag ta tag i dagen och göra allt det där jag vill och behöver få gjort. Slå in någon julklapp till exempel.

Ha det gott alla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar