måndag 28 mars 2011

Tiden bara flyger fram så här en måndagkväll.





Känner du igen det här.?????? Ikväll så ska jag göra massor, ska bara först sitta vid datorn några minuter.

Hade tänkt trimma Bonzo ikväll. Han ser för eländig ut. Nu har jag lyckats dra ut på tiden en timme..... du vet, lite FAcebook, lite dricka kaffe, lite prata i telefonen. Tänk vad tiden rinner iväg.

Dessutom sa gokompisen Inga-Lill nyss i telefonen att hon ville att jag skulle lägga in bilden på Elis när han fokuserar på pimplingen i min blogg. Nå lydig som man är så det är klart man gör det istället för att trimma jycken.


Är det någon som vet varitfrån kallortstillägget kom. Jag har listat ut att det försvann på nittitalet, men varifrån kom det?? Hade alla kallorttillägg som bodde i en kallort eller var det bara vissa avtalsområden som hade det?

Tunga frågor så här en måndagkväll. Dessutom har det cirkulerat i mitt huvud hela dagen.


Nu lägger jag in någon bild sedan ska här trimmas. JApp.


HA en bra kväll alla

1 kommentar: