lördag 19 mars 2011

Min älskade familj

Städa garderober eller redigera korten från igår?
Rätt ,det blev redigera kort. Men jag fattar inte hur jag ska få någon ordning på såna här kort? Fokus på min älskade familj är inte på topp om vi säger så, men vi hade ohyggligt roligt. Dessutom att ställa min två biologiska barn bredvid varandra är något som aldrig funkat. Bus, bus, bus. Ja jösses. Du ska veta att det här tror jag är det bästa kortet. Här står alla stilla och ingen har vikit ihop sig pga stort skrattanfall. Magen bara bubblar av skratt när jag minns hur det var.
Tror jag går och städar garderoberna istället nu när jag är så glad och tillfreds med livet.

Hahahaha.
Jag klarade mej. Fick just ett sms av Sara: Bjuder du på lunch idag? Tacka för det. Blev tyvärr inga städade garderober idag =)

Ha det gott alla.

2 kommentarer:

  1. Garderobsstädning kan ju bli en dag då det regnar eller snöar ute. Kram

    SvaraRadera
  2. Göta. Du är så klok. Det var så jag tänkte också. Ha det gott vännen.

    SvaraRadera