tisdag 8 mars 2011
















Det är inte sant så sömnig man kan vara. Tur att inga barn bor hemma för jag tror inte jag skulle hinna få dom i säng innan jag själv måste göra hoppet upp i sängen. Sen blir det ju inte bättre av att man smällt i sig en semla ikväll. Död och pina så mätt och trött jag är.
Kenneth, stackaren, sitter och pluggar ikväll. Han går någon utbildning om ??? hmmm jag vet inte riktigt men om man kikar över axeln på honom så är det bilder på såna där varningsklisterlappar som sitter på bensindunkar och text om risker vid transporter av farliga grejjer................. Vänta nu....... skrev jag verkligen att det var synd om Kenneth???? Fel för helsike. Det är ju synd om mej.... Trött, mätt och dessutom måste jag var tyst och inte störa han som pluggar.
Lägger in lite fler bilder från Viljas dopdag. Det är huvudpersonen själv på sitt älskade skötbord. Det är Vilja och Farmor. Vilja och mormor (JAG). Min svärmor, make och svägerska. Sonen Jimmy med gossarna vid orgeln.
Nä nu orkar jag inte vara uppe längre ikväll. Tar boken under armen och hoppar upp i sängen (Hög säng om ni minns)
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar