fredag 25 mars 2011

Våffeldag







Då har man ätit våfflor så man klarar sig i kväll. Gott, väldigt gott......... dessutom har jag hört att det är väldigt nyttigt............ har jag hört..........minns inte var........... jösses hur jag än funderar vilken av ingredienserna som kan klassas som nyttig så kommer jag inte på det........................ Ja men just det: vattnet i smeten, jag visste väl att det var nåt som var nyttigt. Å gott väldigt gott.
Att Kenneth har den goda smaken att fylla år just på Våffeldagen gör det ju inte sämre. Aldrig tårta men alltid våfflor på hans födelsedag. Mmmm



Några bilder på våffelfolk och en bild på huvudnumret...Våfflan alltså.



Nu är det till att ladda om. I morgon ska det bli pimpeltävling här i Vändträsk, med tillhörande våfflor.



Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar