måndag 18 februari 2013

Förkyld och sånt

Men dra mej så förkyld jag har blivit. Har känt mej svidig i halsen och långt bakom näsan hela helgen, trodde ju i min enfald att det skulle räcka så. Men se inte det.
I gårkväll när jag skulle lägga mej så frös jag så jag nästan skakade ur sängen. Men se det bekymret finns inte idag. Svettas floder och det är takdropp från näsan.
Nå men det går över. Medan jag väntar så kan jag ju visa några bilder från min stora kamera. Den jag inte använder lika ofta som den lilla, den som alltid är i handen.

Börjar med några bilder från när Bonzo hade besök av en liten, ja eller liten och liten. Nå men iallafall av en valp.
Får jag presentera Alli.
Ska bli stor schäfer när hon blir stor. Än är hon bara ett gulligt busfrö.
 Skojigt busfrö tyckte Bonzo och ställde upp och busade.
 Alli hade ju även matte med sig.

Så blir det lite bilder från i helgen. Kvällsfika:

Kasper och Vilja fokuserar på det som ska göras. Äta alltså. Yogurt med flingor det är grejer det.

 På andra sidan bordet satt Farfar och Elis. Där var det mer fokus på bus och mindre på kvällsfikat.

 För att inte tala om Mina barn. Dom kommer antagligen aldrig att sluta busa när dom träffas. Här är det Linda som blir utsatt av Jimmy

 Här en bild som man skulle kunna ge vad som helst för att få vara med i. Kaspers kramar kan ju vara hur goa som helst.

Ute verkar det serveras fint soligt vårvinter-väder. Blir kanske att sitta en stund på altanen och njuta.
Annars blir det mest att torka näsan idag.

Ha det gott alla

5 kommentarer:

  1. Men stackare! Jag är oxo förkyld...men jag tror inte vi har samma baciller? Krya på sig omgående! Kram//E³

    SvaraRadera
  2. Ja just det. Omgående var det. Synd om oss. Kram

    SvaraRadera
  3. Men se till att spänna fast dig i sängen. Det är högt att ramla ur....
    Tror den lilla damen vill komma igen och busa med Bonzo. Hon vill gärna ta med sin matte också ;)

    SvaraRadera
  4. Men nu var det länge sen jag såg nåt sist...har hon inte gjort som hon blev tillsagd och kryat på sig omgående?? Kram//E³

    SvaraRadera
  5. Hihihi. Naee E. Jag gjorde inte som jag blev tillsagd. Olydig som få är jag ju.
    Men nu ska jag skrivat.... Kram på dej.
    Du!!!?? Vad är det för liten krumelur efter ditt E?

    SvaraRadera