lördag 27 november 2010

1:a Advent


I morgon är det första advent och som god tradition blir det adventsfika hos Susanne och Christer. Blir trevlig, det är ett tag sedan vi träffades och hade en rejäl skvallerstund.


Idag har alla våra barn (2) med sina familjer varit hit så vi fick bjuda på lunch. Det vara så roligt. Folk överallt, två grabbar, Kasper och Elis, i sina bästa år som hinner överallt samtidigt. Dessutom nya tillskottet Vilja som gick som en stafettpinne mellan oss.

I kväll var kompisarna Calle och Doris hit så då blev det premiärfika av det Marie fixat åt bakanalfabeten Monika.

Calle och Doris hade varit på sin stuga. Där hade Calle stoppat in flera kubik med leccakulor under altangolvet............. Jag är säker på att han sa så, precis så....... Tror jag.....Mina Leccakulor har jag i blomkrukor.

Nästan alla julklapparna är redan inslagna och ligger och förhöjer advents-mysfaktorn.

Just nu lägger jag in några bilder på pixbox från dagen.

Titta gärna:

monikalundgren.pixbox.se är adressen, å som information ska jag berätta att fokus är barnbarnen
Ha en bra 1:a Advent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar