torsdag 2 december 2010

Hjärnröntgen mm


Se där är ni igen. Jag har varit lite slö sista dagarn, har inte fått till det med något inlägg. Men det är ju tur att ni är kvar=)
Kolla adventskalendern! Jag jobbar med ett mycket moget och seriöst gäng..... Eller inte. Går det så gör vi nåt kul, så nu ska vi öppna paket ända fram till jul.

Sist jag skrev skulle vi iväg på Adventsfika hos Susanne och Christer. Det blev lika trevligt som väntat, för att inte tala om de goda fikat som vi fick: Saffrans sockerkaka och en pepparcheescake med lingon på. Det var goa grejer.

I måndag var vi på en konsert med Euskefurat. Superbra. Men jag gillar verkligen deras texter och för att inte tala om alla roliga historier mellan låtarna. En toppenkväll med andra ord.

Sen har det inte hänt så mycket.

Ja just det ja. Igår var jag på hjärnröntgen för att kolla så det inte bor någon i min skalle som inte har något där att göra. Blir inte bra i snurret. Direkt därifrån gick jag och monterade en 24-timmars EKG. Så den har suttit på till på morgonen då jag var tillbaka med den lilla datorn. För att kunna läsa av så klistras det ju fast nå plattor på mej som sladdarna fästs i. Jag har tagit bort plattan som satt i urringningen. Men inte dom andra. Jag fega ur. Gör ju skitont att ta bort, ska se om det går att blötlägga i duschen ikväll. Gruv, gruv.
Nu ska jag gå och se om årets adventskalender på TV är nått att ha.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar