onsdag 10 november 2010

Snöstorm på ingående




Sitter och väntar på att det ska komma snöstorm. Verkar komma kring lunchtid. Kan bli bra med adventsstämning=)


Gu va tomt det är i min mailadresslista.


Anki, Gunilla, Göta, Fia, Kicko, Tommy, Kent, Veronica, Ullis, å Karina. De är ack så viktiga vänner men jag saknar ändå några.


Som jag skrivit tidigare så blev inte bara jag sjuk utan även vår dator. Å när datorn blev full i virus så blockerades min mail direkt. Så är det så att du kan tänka dej att fortsätta ha mailkontakt så skicka mej ett mail så jag kan spara adressen igen.


Men tänk om det är så att alla redan läst och bestämt sig för att det är perfekt att jag inte kan skicka mail........... Huvva hemska tanke. Måtte det inte var så.


Snurret i skallen har lugnat ner sig så att jag kan leva till stor del ett vanligt liv. Jag tror jag ska börja om att jobba i morgon. Kan vara smart att börja med bara någon enstaka dag än med en hel vecka på en gång.


Jag lägger in bilder på några som är viktiga i mitt liv, för att liva upp mej lite.


Ännu har jag inte fått mej någon glögg, men den som väntar på nåt gott......




Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar