söndag 16 juli 2017

Veden

Skönt.
Nu är all ved uppe från backen. 
Så himla skönt.
Länge tänkte jag att jag kanske skulle använda min konstnärliga talang och göra nåt snyggt av veden.
Typ nåt så här:

Eller varför inte lite så här??


Eller är man nu i gång kan man nu göra nåt sånt här, bara för att kolla om man kan.


Hihi..... Jag skoja bara. Jag är bara så himla nöjd över att allt är kluvet och att allt är tagit reda på så det inte ruttnar och förstörs. 
Våran ved ser mest ut som bilden här under. Svårt att se nåt konstnärligt i den. 




I morgon börjar arbetet om. Nu är det färdighaft med sommarsemester. Jag som inte är någon sommarmänniska har ju naturligtvis ett ess i Rockärmen...... Jag tar semester i höst. Som den skogsmullen jag är så är det skogen på hösten som är Rosen på tårtan.


Kenneth mår fortfarande inte så bra. Ikväll mår han lite bättre trots allt. Han har kunnat äta lite middag med mej utan att börja må alltför illa.
Men se tidigare idag var det inte muntert.
Så nu håller vi alla tummar att nu vänder det..

Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar