torsdag 13 juli 2017

Hängmatta

Men idag alltså. Jag har varit riktigt semesterlat.
Jag hade stora planer på saker som jag ville göra idag.
Blev int nåt av det.
Det blev inte mycket alls.
Bara lite sånt där: sticka en stund, lyssna ljudbok med den där tidsinställaren på som avbryter var femte minut om man råkar somna.
Sova middag har jag gjort. Sett lite serie på plattan.
Pratat med maken, pratat i telefonen med dottern och dessutom ett långsamtal med Inga-Lill (gudarns så länge sedan vi gjorde det).
Jag har ätit lättlagad mat, typ fil och kokta ägg till lunch. Köpespaj med IKEA-köttbullar till middag.
En långpromenad med Mara. vi rörde oss så sakta så folk må säkert tro att vi stannat mitt i steget.

Nästan så jag tror att jag nog legat i en hängmatta idag om jag haft nån. Litet så här...


Nä nu tog jag i.. Kan jag inte ligga i vår hammock utan att bli sjösjuk så varför skulle jag kunna ligga i en hängmatta. 
 Nå men nu har jag ingen hängmatta så då kan jag ju säga att "om jag haft en så skulle jag"

Känner att resten av dagen blir i samma stil. 

Det där jag skulle göra idag, det klarar sig och finns kvar en annan dag.

Ha det gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar