fredag 20 januari 2017

Mår prima

Hej och hallå.
Ska bara berätta att idag mår jag bra. Inte ont någonstans och såret i kinden har helat bra. Visserligen så är det ju svullet så man får passa sig så man inte biter sig själv...


Ett minne har jag dock kvar, men det ska ju snart vara borta... Tänkte jag. 

I går skrev jag att jag varit på fest. Carl-Jacobs 70 års fest som hans ungar fixat.
Mycket trevlig tillställning med en massa go mat och trevliga människor.

Några bilder:
Jubilaren först ut..

Hurra hurra hurra hurra.





Vissa satt vid borden... Andra hade andra tankar om hur kvällen skulle användas.. Nå men det gäller att ta tillvara på festtillfället och göra det som känns bra..... 


Tack alla glada människor.

Nu har jag packat..... Undrar om jag varit lite tidig??? Det är nästa fredag jag ska fara. Skulle tro att någon skulle påstå att jag är övertänd inför resan. Men så kan det bli när man inte är en van globetrotter. 
Att fara och bo på hotell kan vara ack så stort för mej.
TVÅ Nätter ska jag vara borta.

Jag skojade bara. 
Att jag packat alltså.
Kanske mentalt,  
Men nog rackarns längtar jag till att umgås med Inga-Lill en hel helg. Hon och jag på hotell med en flaska vin och våra kortlekar.
Vi är ohyggligt lättroade...


Nä nu ska jag ta tillvara på min lediga fredag. 
Tur man har Icebugs. Det är katastrofalt halt ute och jag har lovat Mara en rejäl långpromenad. Men med nabbar under skorna blir det inget problem... Tror vi börjar så. Efter promenaden ska vovven få ett gott torkat älgben medan jag röjer lite.

Ha det gott alla.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar