måndag 7 januari 2013

Gott nytt år alla.

Känner ända in i hårroten att det kommer att bli ett bra år det här.
Jippi för 2013.

Hoppas ni har saknat mej här på bloggen.
Det har varit fullt upp med att njuta av livet.
Både de stunder när jag och Kenneth suttit som två gamlingar. Ja eller vadå suttit? Halvlegat och bara varvat mellan tv - datorn - någon bok- kaffepannan - bläddra i tidning eller bara sitta och prata med varandra
Helt ljuvliga stunder har det varit.
Däremellan har det varit "fullt ös medvetslös".
-Julafton (Där jag för övrigt klädde mej till tomte till både stora och smås glädje). Själv är jag ju så himla rädd tomten fortfarande så det är bäst att göra det själv.
De äldre barnen ville nog så gärna att det skulle vara tomten så dom gick att lura. Men Vilja hon sa direkt jag kom in: MOMMO.
Skvallerbytta


-Juldagen med julotta i Alträsk. Perfekt julmys med fackeltåg, häst och rissla även i år
http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?ArticleId=7367715

-Få låna Vilja på hemvändar-party-kvällen. Åldern på partyt var ställt lite högt. Så eftersom Vilja inte fyllt 27 år ännu så hon fick vara hos oss.
-Nyårshelg i Jäkna med bästa vännerna. Som vanligt åt vi för mycket. Vilka tokar det finns. Äta som om det gällde sista måltiden varje gång.
12-slaget firades i vanlig ordning ute vid en stor värmande brasa.










-Trettondagshelgen var Jimmys gäng här hela helgen. Toppenkul. Dessutom har vi fått ha Elis mellan oss i sängen. Mys.
Signe med föräldrar var hit en stund under helgen. Då fick vi hålla i dem goa, glada flickan en stund var, alla som ville.




- Linda, min lilla har hunnit fylla år, så då blev vi bjuden på kalas där.
-Kenneth bjöd på fredag på Thaimat till hela gänget..... Det blev rester kvar.... Massor av rester så det har räckt i ända till nyss. Blev min lunch det sista. Gott, gott.

- Säkert har jag glömt en massa men det må vara hänt.
Jag har i 4 timmar suttit och redigerat bilder från kameran. Jösses vad bilder det blivit.
Vill ni sen nån mer?
Okey då jag är väl inte omöjlig








Nä nu är det nog dax att göra nåt annat.

Börjar med en långpromenad med hunden så får vi se sen vad som händer sen. Kanske dax att börja fundera på att ta bort julen. Nämen fy vad trist det lät då.


Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar