torsdag 20 december 2012

Tipp, tapp, tipp, tapp

Dusch? Check.
Kläder? Check
Plånbok, mobil? Check

Klar

Jag ska strax iväg till Sunderbyns sjukhus. Skalle-doktor är det idag som gäller. Idag ska dom kolla att det inte flyttat in nån i min skalle som inte ska bo där. Igen kan man ju tycka. Eftersom ögat mitt bara är bra ofta... Inte alltid, så vill man väl vara säker.
Sedan ska jag gå på stan och hänge mig åt julstress.
Ja inte jag ska stressa men jag ska titta och observera på alla korkade människor som inte gillar bjällerklang ur alla högtalare och inte gillar att trängas med folk.
Å så ska jag gå och tänka för mej själv: Varför köpte dom inte julklapparna i oktober?

Två julklappar har jag kvar att titta efter. Hittar jag dom inte så gör inte det något heller, jag har en reservplan. =)

Veckohandla blir också bortgjort idag.

Sen ska jag bara gå här hemma på farmen ända till den 27 dec. och njuta av lugnet, vintern, glöggen, ljusen, allt det röda inne och allt det vita ute.
27 dec är det nämligen nya besök hos doktorn. Men då blir det för hjärtat i stället. Ja jag har ett konstigt sätt att umgås med främlingar.

Ha det gott alla

2 kommentarer:

  1. Lycka till, jag tänker på dig.
    Kram//E³

    SvaraRadera
  2. Hoppas doktorbesöket gick bra.
    Varje år tänker jag att nästa år ska jag vara klar med julklapparna i oktober..... men nåt går snett varje år... ;)

    Kraaam Kicko

    SvaraRadera