onsdag 19 december 2012

Hej mitt vackra vita vinterland.


En bild på Bonzo. Detta är hans favorit-spanar-ställe. Här kan man hålla koll på bilarna efter vägen, fåglarna vid fågelmaten och ibland kan man till och med se någon räv eller älg komma gående.
Jag och Bonzo har gjort nåt idag som vi inte gillar: Trimmat hund.  Vi blir så förskräckligt less innan det är klart. Både jag och Bonzo är sååååå tacksam att han inte är stor som en Grand Dan???? (Vet inte hur det stavas men du vet nog vad jag menar för hundras)

För övrigt så känns det som om jag har koll på julen. Klart med julklapparna. (Nästan).
Både älgsteken, grisfötterna och björnköttet är klart till julbordet. 
Tacksamt med knytkalas så det inte är mängder med mat som ska göras i ordning. 

Julstämning utomhus i form av snö har vi så förskräckligt. Det snöar varje dag. Nå men vackert är det. Hann ju nästan bli lite fundersam om det skulle komma nå snö i år före jul, jodu, det gjorde det. Massor. 
Härligt härligt, för det som var tidigare: En massa regnade det gör ingen glad, bara blöt.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar