torsdag 9 december 2010

Julbord mm


Då ska vi se.

Tänker fara och ge jobbet en chans i morgon.

En röst har jag hittat, tror dock inte att det är min. Den är otroligt dov och låter riktigt skrövlig. Visserligen hade det varit andra förutsättningar så skulle jag sagt att den låter lite spännande, så där Wiskeyhest spännande. Men, men, .......... nu sitter den i min hals och låter bara ansträngd och hes. Det finns flera saker som gör att jag vill iväg och prova om det går att jobba:

Fredag är likamed halvdag, alltså bara 4 timmar. Det borde jag klara.

Det är min tur att bjuda på fredagsmackan. Himla trevlig tradition som min lilla jobbargrupp sysslar med. Naturligtvis så går mackan i julens tecken.

Linda, Vilja och jag har ärenden att fixa i morgon. Någon ska vägas, någon ska kolla snittet på magen och någon ska ränna runt i julhysteriska affärer. Gudars va jag gillar julen. Till och med julhysteriska affärer, med värme och trängsel.
Sen på kvällen ordnar Silentium julbord på Storklinten. Ska bli så gott med ett lyxigt julbord. I fjol var vi där också. Hysteriskt mycket mat och otroligt bra julstämning. Det gillade jag.
Tomten på bilden håller på att montera en julklapp.
Men nu ska jag göra ett skutt in i duschen, kolla vad jag ska ha för kläder både på jobbet och på festen.
Sen blir det ett svanhopp upp i sängen. ( hög säng, du vet=) )


Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar