torsdag 28 oktober 2010

halloweendekoration


Jess.

Vad det är härligt att vara jag.

Idag är en sån dag när jag mår bättre, mycket bättre.
Måtte det var över nu, inga fler bakslag. Känner mig osäker på om jag kan tro på det här nu?!!??. Äsch, man måste ju ta ut glädjen i förskott, annars kan man bli utan. Det har en god vän sagt en gång och det är ett bra ordspråk.

Kompisen Kjell har nyss varit och hämtat Bonzo. Bamse, Bonzo och Kjell skulle ta sig en friluftsdag. Det är nog något som Bonzo kan behöva det har ju varit en ganska stillsam tid här hemma, När Kenneth kommer hem från jobbet så är det ju präktigt mörkt så det blir inga långa spännande promenader i skog och mark då, och jag, jag rör mej bara i snäva cirklar runt hemmet.

Har gjort en dekoration till bordet. Det närmar sig Halloween för tusen. Man måste förståss köpa lite godis om det kommer någon unge och vill busa. Visserligen bor vi ju inte direkt på något vältrampat stråk för ungar som kommer förbi. Men det är ju dumt att sitta hemma utan godis utifallatt. Dessutom kan man ju köpa nåt som man själv tycker om.........Hehe, man får ju inte vara dum=)
Ska greppa mina stavar och ta en promenad runt gården.
Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar