onsdag 20 oktober 2010

Min idol


Se där än lever kvinnan! Hur är det dom säger: Ont krut förgås inte så lätt.

Det var ett förskräckligt yrande som jag drabbats av. Men det blir bättre.

Men inte bara jag har drabbats av ohälsa, även Lundgrens dator har blivit kraftfullt sjuk.

Men nu är det så att jag fått ett riktigt klipp till måg, han förstår sig både på sjukliga bilar och på krassliga datorer.

Så efter väldigt knappande, installerande och sökande efter alla typer av drivrutiner så har han kurrerat datorn.

Japp den är frisk igen.
Tyvärr så hade viruset gjort att jag förlorat alla mailadresser. Men det är ett världsligt problem...... Den som känner att man vill ha ett mail av mej kan ju skicka adressen så får jag upprättta min mailadresslistan igen.
Dessutom hade jag sån otroligt tur idag. Min kompis Kicko kom på sjukbesök och hade med sig världens godaste soppa. En eftermiddag, sjuk, men med Broccolisoppa och trevligt sällskap.
Sämre kan man ha det.
Nu intar jag soffan igen.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar