fredag 25 mars 2016

Våffeldag med vänner

Långfredag,
Våffeldagen
Kenneth fyller år.
Jo men det är väl bara att göra bort så mycket som möjligt på en gång.

Det har varit en superskojig dag, massa med människor här, mycket skratt, många våfflor.

Lite bilder:














Men se nu är det lugnt och stilla här. 
Det är jag och min dator.
Tv:n står också och går, någon hockeymatch som pågår tror jag, men männen i mitt liv har tippat lite hit och dit..... Å det är ett ordentligt morrande på dom så jag är helt säker på att de sover. Hockeyn verkar de skita i ikväll. 

Hoppas det blir väder för att var ute i morgon.... Eller det blir det. Det blir några grader varmt men antagligen blir det inte sol.
Men se vi kommer att få en härlig dag ute ändå känner jag.
Hörde på Jimmy att det hade varit ohyggligt gott med klämmackor till lunch i morgon. Då blir det nog det. 

Nä men nu tror jag att jag också gör kväll.

Har en otroligt spännande bok som jag läser just nu, så det passar att ge den någon timme innan han, John B kommer.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar