onsdag 2 mars 2016

Gör både det ena och det andra, men inte sover.

Jaha.
Det blev en till vaken natt.
Eller egentligen inte. Jag har sovit nästan 3 timmar. Så sedan klockan två har jag varit uppe. Varvat med att läsa bok och att sticka.
Himlans roligt tips jag fick i går.
Ni ska få se en bild på projektet när det vuxit till sig någon. Just nu är det bara som en kort kjol...... Kort som ett bälte alltså. Men det växer väl till sig på någon dag.
Skojigt .

Man kan då inte säga annat än att vi samarbetar i familjen. Jag över-sover inte, men se Kenneth han sover för oss bägge, å lite till.

Nå men han tycker att han nog kände  sig bättre i går kväll.
Men det kanske bara var för att han fick var ensam igår kväll medan jag var på staden och inhandlade garn och sånt.
Dessutom var jag på Tjejträffen. Å det var helt klart annorlunda. Det var nämligen öppet hus för de sportlovslediga ungdomarna på Ungdomens hus.
Vi hade ockuperat ett hörn där nere hos ungdomarna.
Vi ville visa upp vad vi sysslade med uppe hos oss i vanliga fall.
Många var det som ville lära sig göra överlevnadsarmband.
Helt annorlunda kväll. Skojigt.

Jimmy ringde i går kväll medan jag var på Tjejträffen, han hade en bra kväll, en pizza med goda vänner kväll. Trots att han varit iväg och fått sig dropp igår. Jag ringer väl till honom på några timmar och hör om allt fortfarande är bra. Men det var ju det jag kände, att det skulle gå fint.

Å du Susanne. Kaffet har jag druckit själv så du behöver inte anstränga dej och dricka för oss bägge.

Nä nu ska jag sticka en stund.

Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar