lördag 18 februari 2012

Årets första picknick

 Vem sa att det var varmt ute??? Eller jo visserligen var det bara några kallgrader men det blåste isbitar. Tur att Elis protesterade när vi försökte ställa in lunchen ute vid grillplatsen. Härligt att vi kom oss ut, jag ser lite frusen ut på bilden........ Men jag bara låssas, jag sitter ju på det alldeles nya renskinnet=)


 Sara och grabbarna äter hamburgare ute. Tänk va gott allt smakar ute.
 Kenneth och Jimmy får sig oclså lite lunch. Vilja går runt och provsmakar allas burgare.
 Min dotter är och rör på sig så hon inte ska frysa ihop
 Hej det är jag som heter Vilja
 Skoterkörning var också på schemat idag. Som alla andra dagar med snö ute.
Å hästen heter Sara.

Ha det gott alla.

3 kommentarer:

  1. Altid licka roligt att läsa i din blogg
    Hälsa alla från oss här i Mauritius
    Rune o Anita

    SvaraRadera
  2. Tycker de ser ut som att Kenneth inte behöver
    några fler hamburgare Hälsningar från Rune

    SvaraRadera
  3. Idag är sista dagen att tävla om ett smycke i 925 silver från Atelje54! Kl 20:00 dras en vinnare, så var gärna med innan dess :) Det är inte många tävlanden med - så vinstchansen är stor!

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html

    Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

    SvaraRadera