lördag 15 oktober 2011

Tur som en tokig

Vet inte om jag sagt att jag ääälssskar att bli bortbjuden på mat. Kan bara göra en snabb resume av den sista delen av veckan med att säga att jag har tur som en tokig:


Onsdag: Kent (mågen alltså) fyllde 30 år. Så när vi kom för att hämta Bonzo så blev det först leverbiff med alla härliga tillbehören du vet mandelpotatis, gräddsås, vitkålslingon.. Mmmm. Som efterrätt blev det en supergod tårta...... Jajamen supergod.
Torsdag: När vi kom och skulle hämta Bonzo på vägen hem så undrde Linda om vi ville ha Kebab... om vi ville!!! ............. Himmelrike...... Gott. Dessutom blev det tårta till efterrätt då också.
Hihihihih inte ett dugg synd om mej.

Den här bilden tog jag på Tösen. Det är Jack och Karinas katt. Det var egentligen inte katten som är poängen här utan hennes favvo-plats. En liten, liten kartong. Naturligtvis så blev hon lite störd när jag ville plåta så hon satt sig upp. Men du förstår...... Lådan var liten. Nå men varför är jag och plåter Tösen i Hsnssons hem................Ja men fattar du va häftigt. Blev ju bjuden på middag där går kväll... En härlig kyckling-och-skinkgaratäng med ris till. Mumma.

Ska strax iväg till Piteå. Barnbarnen behöver lite barnvakt idag. Eftersom farfar (deras stora idol) är och jagar så rycker farmor in. Kommer att bli kul.
Sen ikväll.................... Japp........... Bortbjuden på surströmming hos Calle och Doris....... Som sagt jag har tur som en tokig just nu........ Kom just på en sak............. Söndag..... Det är ingen där ute som kan tänka sig att bjuda på mat?????????
-Nä, skojja bara. Jag har tänkt att jag bör strax börja bjuda tillbaka så det är lika bra att börja på söndag.
HA det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar