lördag 26 januari 2019

Ont i natten.

Men nu måste jag alltså.
Söka hjälp alltså
Söka hjälp för min onda höft.
Jag har säkert skrivit om höften tidigare eftersom den har spökat och gjort ont sedan i början av November.
Som vanligt när det händer nåt så tar jag på mej skulden.
Så även denna gång. 
Den där onda höften är precis på samma sida som favoritställnings-sidan när jag ska sova.
Alltså så trodde jag ju att den onda höften hade att göra med att jag haft min säng i flera år och att den var slut. 
Bytte säng...... Nähä, det hjälpte inte. Blev ingen sömn, bara vara vaken och försöka hitta någon annan ställning för att kunna somna.
Aha, jag fattar: För lite i motion, det blev både träna i lokal, vattengympa och promenaderna med Mara.
Har det hjälpt? Nix.
Men mina problem har varit när jag ska sova och när jag ska igång efter att ha suttit ett tag. Men se i gårkväll slog det till med dunder och brak. Kunde knappt röra mej. 
Värktabletterna märktes inte.
Eller det gjorde de nog för jag har sovit lite till och från i 3 timmar. Men sen var det bara att ge upp. Jag har linkandes gått fram och tillbaka i huset med en konfunderad Mara i hälarna.... Vart ska du matte? Du verkar ha svårt att bestämma dej..
Nå men nu är det lite mindre ont, men jag vet inte om jag törs gå och lägga mej nåt mer.
Alltså nu måste jag söka hjälp, så här kan jag ju inte ha det.

Inga bilder blir det heller.
Jag har ju skaffat mej en ny telefon och när Kent skulle hjälpa mej att få igång den i går kväll så gick det inge bra. Ja som telefon funkar den ju men det är ju så mycket mer som jag vill ska funka i telefonen. Efter många suckar och massa knapptryckningar så kommer det till sist fram ett felmeddelande, att det är nåt vajsing på sidan där han försökte hitta mina gamla app, fotoalbum och sånt. Nå men han får testa idag igen och se om det går bättre.
Så därför blir det inga bilder. 

Nå nu ska jag ta mej upp på benen och fortsätta linka.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar