lördag 11 november 2017

Disco på Bodensia

Ett kort inlägg nu ikväll/natt.
Jag och Inga-Lill har hittills en underbar helg.
Idag har vi gjort staden.
I eftermiddag blev det till att borsta tänder och kamma luggen, vi skulle ju på lokal.
Disco ni minns kanske att jag berättat tidigare om det.

Men så lyckad kväll.
70 - 80 tals disco på Bodensia.
Anders Dahlquist var en helt underbar discjockey, med helt underbar musik.
Vi har ätit gott, druckit gott, dansat massor och sjungit högt.
Massor med glada människor.
Inga-Lill, Kajsa, Anki, Annelie och Annlo.. Vilka kvinnor ni är. Så kul denna kväll blev....

Minns inte sist jag hörde så många låtar som jag kunde sjunga med i. Å jag har verkligen sjungit...


Nå men nu till medaljens baksida.... Som vi har sjungit/skrålat och dansat denna kväll finns det en risk för att vi kan behöva hjälp i morgon att ta oss ur sängen. 
Skulle tro att vi kommer att ha ont i både fötter och höfter, i värsta fall kommer vi att vara stela som 7 tums bräder. Röst kan vi nog räkna med att vi inte har...
Har jag fel så tackar jag och tar emot.

Nå men nu blir det att klättra upp i sängen.... 

Nä just det, värktablett var de, innan sänggåendet.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar