söndag 11 mars 2012

Vårvinter i Vändträsk

Får jag presentera: Mitt äldsta barnbarn, Elis. Under några månader har han vägrat ställa upp på bild. Han har väl sett vuxna fåntrattar som vänder sig om eller sätter upp händer. Men idag ställde grabben upp och det blev en pangbild. Eller hur?

Här är det stor kulinarisk matlagning på G. Tänk att hamburgare stekta på Muurikkan kan nu vara himla gott.

Jag och Jyckarna ute på en skogspromenad. Undrar vem som är lyckligast, jag eller dom..

Vi har haft återigen en underbar helg med ett stort kalasväder ritat över hela himlen. Dessutom har alla barnen varit hemma hela helgen.
Batterierna är laddade nu är jag redo för en ny arbetsvecka.
Har ikväll lagt in massa med bilder på pixbox som är tagna de sista helgerna. Väldigt många bilder på mina barnbarn av naturliga orsaker. Men det finns både barn, grillsplats, snö, sol, skoter, ätande människor och annat att titta på. 
Adressen är som vanligt:
monikalundgren.pixbox.se 

Ha det gott alla

1 kommentar: