fredag 25 november 2011

Boktipset... Ninaninanina, ninaninananinannanaa

Fredagkväll.
Jösses vilket superflyt jag haft på shoppingen i eftermiddag. Allt på lappen är avbockat.
Dessutom så blev det inte så mycket till mej själv utan jag verkligt höll mej till lappen.
Utom när jag kom in på Bokhandeln och Fredrik undrade om jag ville ha ett boktips..... Nej tack sa jag...... Men nu har ju Fredrik jobbat som säljare på mitt jobb och att ta ett nej för ett nej är inte det första man lyssnar efter som säljare.
Samtidigt så vet jag att Fredriks boksmak brukar vara delikat....... Men den här gången tänkte jag att nu har det brunnit för karlen:... Ozzys självbiografi... Vad ska jag med den till???. Hur det nu var så kom jag ut med boken under armen.
När jag shoppat färdigt så satt jag mej på Opalen, det är ett fik placerat väldigt centralt mitt i våran stora galleria. Var naturligtvis tvungen att ta fram boken... Började läsa och den var väldigt underhållande. Efter en stund kände jag att folk tittade på mej.................... Jäkla Fredrik eller nåt......... Där satt jag och skrattade högt........ Det är bara inse: Boken är superbra.

Ha en bra fredagkväll, och halka inte ihjäl er om ni ska gå ut.

3 kommentarer: