onsdag 20 april 2011

Kvällen före



Nu är jag klar.



Packat och donat på med mat och haft saker för mej i några dagar. För i morgon klockan ett är det påsk. Jäkna here we come. Då är det färdigjobbat för ett bra tag framåt. Har nämligen semester nästa vecka. Känns bra väldigt bra. Min parhäst på jobbet kommer säkert att känna sig sned ett ta när hon får dra själv. Men jag kommer ju tillbaka på en dryg vecka. Håll ut Maria.`!!!! Tror föresten att min parhäst tycker jag har dålig kondis, hon har sålt mej en cykel. Inte vilken tantcykel som helst, nä en med 21 växlar. Ser ni bilden framför er????...?? Swich.............men vad var det?? Jo Det var bara Monika som cyklade genom byn....Hehe


Har lite svårt att komma i rätta påsk-stämningen. Påsken är ju så förtvivlat sen iår. Slut snö, rabarberna sticker fram, alldeles röda, med andra ord våren har hunnit så långt.

Det är ju härligt det med. Köpa penéer att ha på bron. Börja snegla lite smått åt blombänkar. Lägga tillbaka gräsmattan som Kenneth råka få med sig i vinter när han skottat.

Ja jösses vilket vårbruk vi har.


Ha det gott och njut av våren och påsken

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får en bra påsk i Jäkna. Jag åker till stugan idag och Roland kommer med buss i morgon. GLAD PÅSK från oss till er

    SvaraRadera