torsdag 5 maj 2016

Kristi himmelsfärd

Kristiflygardag.

Men käre tid vilken underbar dag.
Efter att ha slitit ordentligt på jobbet under veckan så blir det en sån här härlig dag.
Natten inatt har jag legat på laddning länge och ordentligt. Sovit som en stock i 12 timmar. Jag kände direkt jag vaknat att det varit både kvalitet och kvantitet på de timmarna. Suveränt pigg vaknade jag. Skönt.

I går var jag ju på Viktväktarna. Efter att ha halkat omkring och skitit att fokusera så hade jag ju gått upp i vikt de senaste veckorna. Nå men nu verkar jag på banan igen. Mitt mål denna veckan var att gå ner ½ kilo. Precis, exakt så blev det.
Så nu fortsätter jag så, ett till ½ kilo denna vecka. Jopp så blir det.

Nå men nu åter till vackervädret idag.

Morgon började vi med en långpromenad. Så härligt.

Här hör jag det Kenneth och Mara har ett samtal på gång, det var nåt om att: Tror inte det är dags att sjösätta än, vad tror du Mara??


Blev förärad av en fin blomma av maken.


Här har Mara fått ett märgben av högsta klass. Lite jobbigt var det nog att besluta om det var benet som gällde eller om det var sockerkaka på bordet där mellan jag och Kenneth som var viktigt..... Benet vann.


Himlans va härligt att sitta ute i solen och skriva blogg. Visserligen gör ljuset att jag i stort sett gissar att jag skrivit rätt. 

Prima liv. Fortsätter nu att njuta.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar