fredag 4 maj 2012

Snö och barnbarn

Sitter just nu och lägger in lite bilder på min pixbox. Det är ganska länge sedan jag fick den sidan att fungera, men idag var den på hugget.
Långhelgen som nyss var det var en härlig upplevelse och naturligtvis så tog jag en massa bilder. Det var massor av folk och mycket trevligt.
Men alltså vad snö som är kvar. Minns inte att jag varit med om nåt liknande. Stora drivor överallt och till och med på lindan ligger det heltäckande vitt. Dessutom har dom lovat massor av blötsnö i helgen..... Måtte dom ha fel.
I morgon ser jag fram mot en slö och slapp morgon: Kika ut genom fönstret och titta på skitvädret. Ligga länge och läsa och somna om..... Får inte glömma att berätta mina planer för Kenneth. Hade nämligen tänkt att jag skulle få frukost på säng=)

Ett av mina barnbarn, Kasper är en rolig filur. När han har sovit middag går han inte att väcka. Han är till och med för trött för att be oss fara och flyga när vi håller på med han för att få honom att vakna...En bild från där han sitter på golvet och bara somnar om, gång på gång:

En annan bild av Kasper när han på Valborgs klättrar i en klätterställning i Alträsk


Äsch ví kör en bild på de andra barnbarnen. Först ut är då Vilja när hon hittat en riktigt fin och god isbit. Den andra är på Elis med sin älskade bössa.

Tror att det blir Hockey-VM  för mej ikväll.... Det är ju nåt speciellt att möta Finland.

Titta gärna på min bildsida, Adressen är:
monikalundgren.pixbox.se

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar