torsdag 12 april 2012

Sjuk och synd om mej

Sjuk.
Hög feber och en förskräcklig hosta. Antagligen smittsam eftersom Kenneth blev sjuk på långfredan när vi just kommit upp till Jäkna. Det blev många taktikvilor för honom så han skulle orka med allt det sociala som blir när man bara har en kort påskhelg att umgås på.
Jag blev sjuk måndagkväll sedan vi kommit hem så jag vet att jag ligger 3 dagar efter i sjukdomsförloppet. Kenneth säger nu på morgonen att han ser en ljusning i det hela. Håller tummarna, för det här var jobbigt.
Nå men tur att man har goda, roliga minnen att suga på från i helgen. Vi hade supertrevligt.
Det hela blev inte sämre av att Linda och hennes familj dök upp på långfredan och var ute med oss under dagen.
Måste lägga in en bild på mig när jag storfiskar. Visst har jag en engagerad stil.

Slut ork nu klättrar  jag upp i sängen igen. (Hög säng)

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar