torsdag 3 februari 2011

Fylla år











Se där då var det avklarat för i år.




Massor av Tulpaner finns nu överallt i huset. Har jag sagt att jag älskar tulpaner. Det är inte helt fel att fylla år mitt i tulpansäsongen. Lägger ut en bild på lite tulpaner. Dagen började med traditionell födelsedagssång av arbetskamraterna. Lät lika lite och sorgligt som det brukar. Visar ett par bilder på hur det såg ut när dom sjöng.

Annat var det när vi sjöng för Therese på Thairestaurangen här för ett tag sedan. Då tog alla i så att vi höll på att skräma ihäl gänget som satt vid bordet bredvid. Hehe.


Syrran hade med sig en smörgåstårta när hon och svågern kom på kvällen. Jag hann ta en bild på skapelsen innan den var slut. Alltid lika god som om den är vacker.


Ena halvan av mina barn kom igårkväll så det blev liten dos av barnbarn. De andra kommer till helgen. Blir kul.
Ha det gott alla

1 kommentar:

  1. Vad mystiskt!
    Jag skickade dig en kommentar men nu verkar den vara borta, fast att jag har sett den förut i veckan. Så då får det bli grattis långt efter det att du fyllt år . Kram

    SvaraRadera