måndag 14 februari 2011

Är det någon kvar där ute?




























Men nu har det varit för kallt för länge..........



Jag har trivts med att dammsuga å plocka, torka å sånt där grejs hemma ikväll. Tro mej: i vanliga fall gillar jag inte att dammsuga. Jag blir bara arg av ljudet. Men som sagt, Det har varit kallt för länge så nu gör man vad som helst för att hålla sig varm och att få röra på sig. Kenneth har satt upp hyllor både här och där ikväll. Det var ju också ett bra sätt att hålla värmen.

Det har gått förskräckligt lång tid sedan jag gjorde något inlägg i min blogg. Så blir det ibland. Själva livet kommer i vägen. Men för det mesta har jag haft det gott och njutit av livet.
Goda middagar, umgåtts med familj och vänner, Bio, mycket tid i skaparverkstan.

Tänkte jag skulle lägga in några bilder på när barn är som bäst. Alla tre barnbarnen small av här till höger och vänster samtidigt sist alla var här. Så det var bara att skutta runt och fotografera. Dessutom lägger jag in några bilder på min roliga hobby. Att göra gratulationskort.
Dessutom, är det ju Alla-hjärtans-dag idag.
HA det gott i kylan alla hjärtan.







1 kommentar:

  1. Jodå nog alltid är jag kvar. Fryser ni nå därborta eller är det bikini som gäller?

    SvaraRadera